SlideShow

0

kurangnya kasih sayang

hahaha..sebelom tu nk gelak dulu..hahaha..padahal intro da gelak tp nie nk glak lagi..hahaaha...sudah22 lah tu nt mati sbb kuat glak...huhuhu..

ok..kenapa aku glak..??sbb da lama xpost entry..huhu..
erm..nk cter nie..xpenting pown cuma cter kosong...buang masa je nk baca tp aku xsuruh baca pown sapa g nk baca,bacalah..huhu..ayat apa da..cam nie lah..

best x kenakan org??
mesti seronok gler kan..dpt kenakan org sampai org tu KETAKUTAN,TERKEJUT,MENANGIS..
haih..apa nk jadi lak manusia2 macam nie..silap2 hari bulan ada gak yg hilang nyawa..huhu..
tapikan..adeh..nk taw gak cm mner kenakan org nie.benda jahat ke benda yg menggelikan hati ke ape ke..erm..er...

pengakuan jujur la..yg kenakan org nie sebenarnya aku..aku xjahat cuma nakal..tp kalau nk ckp aku jahat aku terima je...huhu
mcm mana aku kenakan mereka nie xpyh la yaw..biar diorang yg merasa dan terlibat sahaja yg tahu..tapi rasa kesian tu ada gak..hehe.nk wt mcm mana aku hanyalah insan yg kurang kasih sayang dan selalu kesepian ini sahajalah tempat aku berhibur walaupun kadang2 tu agak keterlaluan..huhu..
ampun maaf dipinta..biarlah kalau org nk membenci ke ape ke..aku tak kiisah..dalam kehidupan kita kena bertanggungjawab berani mengambl risiko..semua benda kita kena merasa...miskin,kaya,disayangi dibenci..dihina dimaki..itu semua adat resam dalam kehidupan..

mmg cara nie salah untuk mencari hiburan untuk diri sendiri tapi..erm..ada sesiapa yg ingin membantu??ada sesiapa yg ingin memahami perasaan atau situasi yg aku alami..xda kan..kira cuku baiklah aku xjadi penyangak,pencuri,perompak,pembunuh,,perogol dann mana2 yg terlibat dgn kes jenayah..

aku hidup dalam kegelapan.kegelapan yg tiada harapan untuk cahaya meneranginya..aku tahu kerna ini hidup aku.dan mungkin ini takdir aku..subhanallah..kata2 yg main lepas..nie la  dye..tp betul la...aku xmenafikannya..setiap kali aku ingin berubah hasilnya tetap sama..aku xtaw kenapa kerna aku sendiri tiada jawapan  untuknya..

terlalu byk cabaran dan dugaan yg aku hadapi walaupun masih ada lagi ramai diluar sana yg lagi teruk keadaannya dari aku..cuma apa yang aku ingin katakan INI BARU SAHAJA PERMULAAN..walaupun sudah jauh perjalanan ku dalam menempuh kehidupan ini tetapi seperti yg kukatakan THIS  IS JUST A BEGINNING..masih jauh dan banyak lagi yang perlu kutempuhi...

AKHIR KATA AMPUN MAAF DIPINTA KEPADA SEMUA ORANG YANG MENGENALI KU DAN MENJADI MANGSA2 KU..

0 comments:

Post a Comment