SlideShow

0

:::aku sungguh bernasib baik:::

halo..halo...halo..kopi ke milo...ayark!!!lama da xupdate blog...agak lama jg ler..bz la katakan semenjak dua tiga menjak nie..huhu..ok2..sbenarnya pendek je nk cter nie...aku rasa aku sgt bernasib baik..sebab apa??haa..yg tu akan kita ketahui nanti..heheheheh...

mengikut perancangan sebulan yang lepas aku ingin bercuti di tepi pantai seorang diri iaitu pada 14,15,16 march 2011..tup..tup..perancangan itu tidak menjadi dan terpaksa dibatalkan..tahu kan apa yang jadi pada jepun baru2 ini pada 13 march 2011..haa..KALAULAH aku pergi bercuti aku rasa aku xdapat jumpa ngn korunk2 semua lagi..huhu..sedih lak rasanya..hehe..ye a mana la taw kan kowt2 pantai yg aku nk pergi tu tiba2 kena tempias lak tsunami yg kt jepun tu..haih..kalau benda nk jadi so jadi lah kita bukan boleh ramalkan pown..lagi2 aku nk pergi sorang haih..memang alamatnya paham2 sajalah kan..huhuhu..aku sangat2 bersyukur pada ALLAH  SWT kerana setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..pada blog yg lepas aku ada menyatakan..bacalah sendiri..bila hajat tidak kesampaian
haha..ok itu sahaja yg nk diceritakan..keadaan skrg xmacam dulu so agak terhad la xbley nk membebel panjang2 otak sudah jem sbb nk memikir benda lain lak..huhu...chiow.....

0 comments:

Post a Comment