SlideShow

0

i dont STALK i just INVESTIGATE




Kembali dengan isu semasa : - Ramai orang yang telah meng salah ertikan apa yang aku maksudkan sebelum ini. jadi ini hanyalah opinion aku berdasarkan pemahaman aku ye.



STALKER..Bila dengar je ayat ni rasa macam jahat je kan.Pada definisi asalnya stalker ni memang salah tapi mengikut pada caranya dan keselesaan si mangsa. Eh! ada pula keselesaan si mangsa ye. Stalker selalu nya akan selalu mengikuti perkembangan seseorang dan akan mengancam keselamatan atau nyawa seseorang.Ya, itu adalah real stalker. Jika ianya ancaman jawapannya iya. Dan jika tiada ancaman itu bukanlah stalker kawan. Lagi satu kau stalk orang and then kau mengaibkan dia. Itu ancaman tu..Jadi disini hentikanlah buat seperti itu ye. Jangan nak jadi stalker sangat la..

Aku ? Me ? oppss..I dont stalk i just investigate..hahaha

Bila orang tanya sesuatu perkara aku hanya kata aku tahu. Bukan bermakna aku stalk cuma aku tahu. Bila aku tahu aku cuma buat-buat tak tahu. Nampak tak permainannya disitu ? Tahu dengan sengaja atau tidak disengajakan.

Tahu dengan sengaja disebabkan korang-korang sendiri yang duk publish kat public cth , facebook,twitter,blog,video dan macam-macam lagi la dalam dunia cyber semua orang ada.
Yang duk nak ceritakan semua dalam tu nak buat apa kan jadi salah sendiri la jangan nak salah orang lain.

Tahu dengan tidak sengaja. Well, kita semua tahu mulut orang susah nak tutup. Bak kata UNIFI..Laju je cerita tersebar.Dulu guna broadband jadi sebarannya tak ada la terlalu cepat tapi sekarang mulut masing-masing dah macam UNIFI..hahaha..

Back to the topic. Sesetengah orang pula adalah Psyco. Benda tak tahu pun  tapi act macam tahu dan secara tak langsung orangnya sendiri yang buka cerita.Hehe..Ramai ler tu yang terkena dengan aku..kih3x..Jenis yang kuat main psiko nie bukan bahaya mana pun cuma pandai-pandai lah membawa diri pabila bersembang..Hahaha..For me..Speech is silver but Silence is golden..Ramai kawan-kawan aku diluar sana yang berbakat dalam psiko nie..aha! Pernah la juga terkena kan..

Opss ! Lari topik lagi..Ok..Satu lagi instict..Naluri..Seperti yang aku katakan sebelum nie sebab instict..Walaupun tiada siapa yang bagitahu atau tuannya badan tak publish dekat public sesetengah orang ada instict yang kuat dan perasaan ingin tahu itu juga ada. Disitu kita panggil investigate.Untuk menyelesaikan kekusutan jiwa dan mental. Ha ! Nampak kan..Ianya bukan ancaman jadi bukan stalker.. Benda apa aku mengarut ni ha..

Continue..Lagi-lagi yang suka menipu tu kan. Heh ! You can lie but I always finds out. Dont lie to a liar..Sebelum kau pakai tatu gua dah pergi perang la..Sounds like that..
Jadi teknik2 menipu yang digunakan tu sudah lama digunakan.Itu je maksudnya.Adoi ! merepek lagi aku..

Dan ingin ku tegaskan sekali lagi menipu la korang tapi jangan ingat mereka yang ditipu itu tidak tahu.Mereka tahu cuma buat tidak tahu.Apa yang mereka mahukan hanyalah penjelasan dari mulut anda sendiri.Itulah gunanya investigate..Kami siasat apa yang menganggu kekusutan kami dan bukannya stalking tahu. Nampak tak permainannya disitu ???

JaDI ada faham perbezaan stalker dan investigate ??? hahaha..Walau apa pun jaga diri la dimana sekalipun anda berada orang diluar sana banyak karenah ragam nya. Lepas nie mesti ramai haters kat aku nie ha..hahaha..Maaf.maaf..hanyalah pendapat sendiri..Renung-renungkan dan fikirkan sekali 
"AM I RIGHT OR I AM RIGHT ? "

SAHABAT YANG BAIK ADALAH ORANG YANG SELALU MENGHINA KITA.
MUSUH KITA ADALAH ORANG YANG SELALU MEMUJI KITA.

0 comments:

Post a Comment