SlideShow

2

mY sAd LIfE oN EiD nItE

17-11-2010 detik2 hari raya aidiladha,,
xnk ckp byk...
cme mlm yg myedihkn utk aku..
huhu
untung la org lain..
kakak2 ku yg da berkeluarga masing2 di rumah mentuanye..
abg aku pula kuar dgn mber2nye..
aku..
dirumah keseorangan..menikmati mie sdap..
kt uma xda mkanan..nsib aku beli megi nie awl2 wt stock..hahha
walau ape2 pown aku ttp gmbira walau keseorangan..hahhaa..
lihat aku gmbira nie..hehe..
mcm mne la suasana kakak2 aku kt uma mentua dye an..
org2 lain kt kg..mesti syoknye..bersama dgn keluarga,ibu ayah msing2..
haih...xpela zaman aku bersama kedua org tua aku da berakhir...
aku akan tabahkn jg hati ini..cukup la thunn2 sebelom nie aku beraya bsama keluarga...
bgus gak sorang2 cm nie..xda gangguan..pikir hal sndiri je..heeee...
erm..huh..biarkn...
kpd semua SALAM AIDILADHA..

2 comments:

Anonymous

tumpang simpati utk kamu..sabar la ye..

Yin Ouh Yin

Bro,kau jgn la sedih mcm ni do.. aku kesah pasal kau.. jgn risau.. tiap2 raya kita akan sambut sama2..

Post a Comment