SlideShow

0

tRiAnGLe LoVe TrAp!!

video ini camrip direkod kerna xda yg HD la...so aku tpaksa rekod sbb ini penting..nme trap nie aku bg TRIANGLE TRAP...erm..kisahnya mgisahkan perangkap yg dibuat oleh JIGSAW utk mberi pengajaran kepada mereka2 yang 
mbuat salah..oleh itu aku nk ketengahkan sedikit..kisah ini pasal seorang perempuan bercinta dgn 2 org lelaki pada masa yang sama..itu lah kesalahan perempuan itu..so JIGSAW nk myedarkan pd dua2 lelaki ini..sama ada nk selamatkan perempuan nie yg diibaratkan seperti racun atau selamatkan diri sendiri.PERLU KE nk slmatkan perempuan nie sedangkan dye da sakitkan ati org sbb permainkan perasaan org..PERLU KE??x kan..so  mmg patut pown dye mati..
dari dulu lagi aku da benci ngn triangle love nie..so aku berniat utk buat mcm nie..then bila SAW VII da kuar ada plak trap dye..thx JIGSAW sbb bg aku idea cm nie..hahhahaha(gelak jahat)
bkn ape aku da byk kali kne..dan aku ckup geram..aku x berdendam pown cme nk bg pgajaran...now korunk2 diluar sana sblom wt ape2 fikir la sebaik2nye..dgn org lain bley tp klu ko tersilap org nasib ko mmg malang..jgn igt semua lelaki sme dgn lelaki yg ko pernah wt..ko sndiri akn myesal..

0 comments:

Post a Comment