SlideShow

0

tRagEdi BeRdArAh~~

hello...
aku nie xabis2 nk post blog..klu bley tiap2 hari dan tiap2 masa..haha
nie nak habaq ckit crite utk disampaikn..erm..
permulaan disember 1/12/2010..
utk permulaan disember nie aku mgalami tragedi berdarah lg sekali setelah sekian lama..
haa..klu nk tgk gamba mmg xda la..x snap pown..criter nye mcm nie..
once upon a time...padahal  td je pd jam 10.23pm...1/12/2010..
FIRST KENE PISAU TERHIRIS
TERHIRIS LAGI
nk bkakk penutup botol sabun punye hal..ketat yg teramat..sedangkan ahong(penjual cd dpn 7e) pown xbley nk bkak..nie kan aku...mula2 aku wt sorang gne tgn kiri..mak aii..jgn ckp la..mmg terasa len mcm je..mcm besi nk kuar..da rasa skit bru igt tgn kiri aku pnh patah..haha..terdiam seketika la aku dlm backroom tu..da pnt mgeluh bru aku bwk kuar binatang tu minx zarul ngn ahong tolonng bkak..diorang pown xdpt nk bkak gak..then aku  cbe gne bmcm2 peralatan..last2 gne pisau..cungkil punye cungkil...potong punye potong aku xsdar aku pgang mata pisau..then apa jd..haha..maka mata pisau itu pown tbelah dua dan terkena pd ibu jari aku..xda r bsar mne pown koyak..bdarah je la...haha..suke r..da lme x kena an..rindu pd darah..hehe..last time xcdent time tu..pisau2 kt 7e mmg mesra ngn aku..kklu bley setiap pisau baru nk rasa darah aku..hehe..ini aje cter aku..nk pnjang lebar kang termerapu plak..meh sini aku bg korunk tgk gamba2 tragedi bdarah aku sejak aku msuk 7e..hehehehehehe
SAJE PECAHKAN BOTOL KACA LIVITA

0 comments:

Post a Comment