SlideShow

2

.:c!nta BerTepuk Sebelah Tangan:.

hahaha..nk glak dulu bley..haha..
saje intro..tajuk ini diberi oleh seorang rakan..
so aku pown wt la sbb mcm best je..bg korunk aku xtaw la an...
erm..cinta bertepuk sebelah tgn..erm..mcm2 hal..cinta buta la cinta pekak la..cinta monyet pown ada yg nie bley lak men tepuk2 sebelah tgn..mcm mne eh..jap nk try tepuk sblah tgn..erm..cm cacat la plak..mmg cacat la klu ko syok  sendiri kan..tp nk wt cm mner..aku da bgtaw kt dye..smua nye kerna takdir..jodoh ajal maut ditgn tuhan..apa yg kte mampu wt hanye berusaha..tp ko bgus..ko da berusaha sedaya upaya..eh..opss..bru nk intro lme ckit da msuk story da..xpe..continue..ko sggup turun ke shah alam dri kajang utk dye..ko da bli kn dye mcm2 utk amk hati dye(tidak digalakkan)..tp dye still buta..mse dye sakit ko turun gak g shah alam bli bubur bg kt dye..tp apakan daya kawan..org mcm ini mmg xpernah nk mhargai...xreti nk mhargai..xnmpk keikhlasan yg kte beri..sbb tu aku kte dye buta..kita da jujur ngn dye..ikhlas ngn dye..maybe satu hari nt dye akan sedar yg keputusan yg dye wt ternyata salah..aku pasti sgt..slalu klu org mcm nie  mmg akn dapat balasan mcm tu..bler yg elok dye buang dye akan dpt yg teruk..so  dari situ dye akan mula terfikir..knape la dye lpaskan seseorang yg terlalu baik dan bakal membimbing dye nt..

satu lg kisah.. actually nie mistake dri laki tu gak..erm..mcm mana nk mula  eh,,mcm nie la..er..er..laki nie ingin kembali kepada ex dye balik..punca mereka putus tiada sebab kowt..tiba2 tgantung mcm tu..xda kata2 penamat..tgk2 perempuan tu senyap mcm tu je..so dpt agak kan apa puncanye..jadi laki nie ingin mencuba untuk mendapat ex dye nie balik..sbb laki nie terlalu sygkan ex dye..apa yg perempuan nie wt mmg wt laki nie marah dan timbul perasaan benci tp itu mungkin utk org lain...laki nie sggup bersabar..dan menunggu dan terus menunggu..akhirnya selepas beberapa tahun mereka contact blik..dan respon perempuan itu bgus..dye xsangka laki nie msih syg kan dye..so mereka slalu berjumpa..bley dikatakan tiap2 hari..cuma perempuan ini xnk untuk kembali semula kerna takut akan mengecewakannya la..so kesilapan lelaki ini adalah terus menunggu..cuba untuk lembutkan hatinya..tapi bila da bjumpa duduk di kedai makan,lepak2 bersama kwn2 lain si perempuan nie khusyuk msj...jiwa lelaki nie plak agak kacau bilau..tp lelaki nie hanya memendam saje.. da org xsudi nk wt mcm mana..just tggu dan redha saja..cuba utk lembutkan hatinya..tapi kesudahannya hanyalah cinta berpuk sebelah tgn..bodoh la laki nie..huhu..erm..apa2 pown utk kesudahan yg seterusnya gud luck la eh...

mmg banyak aku tgk kes mcm nie.mmg terbukti..semuayg terlibat adalah org disekeliling aku..klau sorang dua maybe kebetulan tp nie byk..xterkira..erm..aku nk kaitkn dgn blog aku yg satu nie la..korang bce blog aku nie..click here ada gak berkait rapat jg la..erm..
 mmg la soal hati xbley nk dipaksa kan..tp..haih.xbley ke nk bg chance ckit..wlaupun skali..agak2 mmg da xbley jg mmg xdpt nk tolong la kan..tu la..len kali klu xnk tu jgn la bg harapan yg tinggi ke langit..bak kate pepatah aku la pd sape2 yg slalu mharap..JGN TERBANG TERLALU TINGGI KERNA APE..??KERNA KALAU JATUH MMG SAKIT..KLU DIIKUTKAN MMG BLEY MATI TP YG NIE HATI KO HANCUR BERKECAI JATUH DRI TMPAT TINGGI..KLU BLEY CBE KO BERENANG JE..AGAK2 LEMAS XDA LA SEPARAH KO JATUH DRI TMPAT TINGGI KAN..SEKURANG2 NYA BLEY GAK LA KO HANYUT KEDARATAN...


haa..nie la akibatnye...jatuh dri tmpt tinggi..igt..jgn sekali2 terbang terlalu tinggi klu percentages utk memilikinya terlalu tipis..erm..klu bg contoh pd kisah aku plak..erm..er..er..erm..well.. aku jenis mmg sdar diri la..haha..rupa xda..harta xda..mkn gaji je..akdemik spm je..erm..so sape la yg nk kt aku an..haha..klu keinginan utk mharapkan sesuatu tu mmg ada..tp slepas aku jatuh dri tmpat yg tinggi aku dpt pengajaran..so aku xda la terlalu mharap sgt kn..klu ada tu ada la..klu xda nk wt cm ner..xda rezeki lg..asalkan kte da mncuba sedaya upaya..hanye berserah saje klu dah tu takdir kte xda jdoh ngn dye nk wt cm mne..mcm yg aku ckp td..ape2 pown kne berusaha dulu...ok kawan..sabar la..disana pasti ada org yg lbih baik dri dye..akunye da jmpe da tp mcm mustahil je nk dapatkan..haha..well..aku da cbe jg..dan nmpknye xda jodoh..hahaha..ok nmpak cm  da terpesong jauh ngn tajuk..haha..aku mmg begitu..da bg tajuk tp cter lain..huahuahua..kmbali ke pangkal jalan...lgu ini berkenaan dgn tajuk nie gak la..pupus dari dewa..apa lg da bce comment r ckit...ok ke x ke..haha..

2 comments:

haniff

aku baca balik.. sob2. teringat waaaaaa.. =(

Unknown

sabar nep..hahaha..pasti ada wanita lain yg sedang menunggu ko diluar sana cuma masa je yg belum sampai..huhu

Post a Comment