SlideShow

0

~m! Sedap d! hat! ku~

erm..apa yg aku nk cter nie hanye cter aku utk suka2 sahaja so klu mne2 yg xske aku x suruh bace pown sape2 yg nk bace je...korunk xske itu korunk nye pasal ada aku kisah??bkn masalah aku an..publisiti??what the hell??apa yg aku dpt..nie hanye utk suke2 je utk mhiburkan hati aku semasa bosan..huh..
ok kembali ke pangkal jalan..begini..
kehidupan di 7e aku amat la myeronokkan kerna 7e ditempat aku bekerja tidak ubah seperti rumah kedua ku..nk taw knaapa??staff2 aku seperti keluarga aku sndiri..dan apa yg kami wt seperti ingin makan kami masak tp xda la smpi nk goreng ayam ke masak nasi ke..agak2 r ckit an..haha..msk megi sbnarnye..bkn megi cup..tp mee goreng(MI SEDAP)
  apa yg kami  lakukan ada skill tersendiri..mmg skill lme pown sje nk bg korunk terliur skit..hehe


 ini la mi sedap sampai 2 bungkus bru ada feel...

kt 7e xda periuk or bekas besar cuma nie je yg ada nk sumbat 2 pek mmg xmuat la so
kne la wt 2 bkas cawan...air panas ada dan da siap diisi..
then ltak dlm microwave..lapa seyh  so nk cpt an bg lg panas..panas..dan panas..
haa..disebabkan  xda penapis so ini la skill nye..amk plastik dan tebuk kecik
kecik..haha..kreatif an..nk hidup kene pndi bfikir..
setelah da tebuk kite tos kn dye bg semua air kuar...bru la megi goreng namenye..
tada....kn da siap megi goreng aku..hahhaha..mmg lazat..mne x nye tgk r kt bwh nie..abis licin aku bedal..lapa punye psl...xsmpi 3 minit aku rase da abis..mcm xpuas tp kenyang gak la..hahaha..


apa lg setelah kenyang pekena winston dan air kegemaran aku C2..sepatutnye  yg purple tp purple order punye order xsmpi2..hampeh tol..yg merah nie pown layan gak...RM1.30 je..murah dan puas wa ckp sama lu..hahaha..tp klu area kl atau 7e shell harga dye mahal ckit RM1.50..biasa la..tmpt2 org slalu pg an..
erm..smpi sini saje la cter ku..aku da kenyang mkn megi nie ptg td dan bru lpas td mkn nasi..now skit perut..huhu..chow..

0 comments:

Post a Comment