SlideShow

0

~mesej t!pU..T!pU..T!pu..~



erm..ari nie aku nk bg taw ckit benda..igt nk surprise kn gmba nie tp msti korunk da nmpk awal2 an..so xpyh la nk berselindung lg..apa yg aku nk bgtaw nie bkn nk tunjuk hndset murah nie tp isi kandungan mesej yg aku dpt td pagi 13/12/2010 bersamaan 11.32AM..






haa..mane yg lurus bendul tu jgn la percaya ape org ckp nie..tgk no kt atas tu pown da taw no pelik..erm..nk dijadikan cter la..dye kte dye pakcik aku..padahal pakcik aku sndiri xda no aku...hhahaha..lg satu pakcik aku smua da bkahwin asal x minx kt bini diorang..haih..pelik2..mmg cri nahas la org nie..erm..klu btol la pakcik aku knape dye msti gne no pelik nie..xda org lain ke yg no maxis ke digi ke celcom ke..terang2 no pelik dye gne..aku tertanye2 org nie bodo ke bangang..???haih..ok la..nk kongsi cter psl nie je..harap2 yg lain bhati2 jgn percaya..dye gnakan alasan pakcik atau ayah..nsib baik dye x gna gelaran ayah klu x aku da reply "bler masa ayah aku kuar dri kubur??"erm..renung2 kan..chow..

0 comments:

Post a Comment