SlideShow

0

reunion dgn bdk hostel~

haa nak cter ckit nie..hari nie 4 disember 2010 bersamaan hari sabtu aku telah mbuat reunion bersama rakan2 hostel aku...hhaa..nk taw bpe lama ktorang xjmpe..last aku ngn diorg thun 2005..now da 2010 so da 5 tahun kitorang xjmpe..msing2 da berubah aku je yg maintain..ada yg mkin tggi mkin gemuk mkin comel..haha...
saat2 yg ditunggu sudah pown muncul...walaupun kte hanya 6 org tp kegembiraan yg xdapat dbayangkn..kte btl2 enjoy..yela time kt hostel dulu aku mne da rapat sgt ngn dak2 aspuri nie.. tbe2 je aku mkin galak lak an..haha...mula2 pg makan kt food court ts..ko faraheen bkn nk bgtaw awl2 ada satu kdi tu xsdap..tgk kn aku mkn xabis..huhu...pastu g men game kt arcade..wah btol2 happening..walaupun ada yg dtg lambat iaitu jemer..haha..xpe2 aku phm ko dtg dri sg besar mgambil mse 2 jam setengah utk dtg...haha..pastu kte men bowling..korunk tkejut an aku bayar utk 2 game..dri yg xreti main smpi ke set 2 da pndi main no 2 lak tu..hahaha..tahniah jemer..sapa la tok guru ko kan..msti dye genius..ehem2..abg la tu..haha...well aku mmg pndi mgajar..ops..terbelagak lak..mainn2 je..xelok blagak2 nie..tp xda yg sedarinye kn...huhu..
erm..ape yg menariknye...set pertama aku menang dgn point 129 dan set kedua aku menang lg dgn 141 point walaupun byk game yg xadil kn..korang la best dpt byk kali chance sbb dpt lane problem..huhu..aku bkn pndi main pown..aku mng sbb nasib je..luckk myebelahi aku..ceh..ceh..ceh..mrendah diri lak..hehe..xelok meninggi diri aku sdar aku rendah..huhu...ayat sentuh lak..
erm..walaupun aqqi tpaksa pulang awl sbb kne  jge gerainye kt MAHA di serdang kami ttp enjoy..nie lg lme xjmpe..7 tahun..huhu..ape2 pown we fun n enjoy guys..nxt year kte buat lg..sape lak incharge???aku lg..??erm...huh..haa;..satu lg kpd org yg beriya2 nk wt reunion akhirnya xda gak..heee..gram sgguh..xpe nsib alasan munasabah nk wt lesen ujian komputer ye..erm...ape2 hal THX TO ALL MY FRENS...



0 comments:

Post a Comment