SlideShow

0

"Kod E" aDaKaH aNda TahU???

 erm...byk aku nk cter kn hari nie..tp mcm mne nk mula eh..cm nie la..
once upon a time..eceh..eceh...nk speakang plak..bi pown tunggang tbalik..haha..
ok...nk tye nie slama nie korunk g bli mkanan ringan korunk check x ramuan dye..haa...nie bnda penting nie..sbnarnye aku pown bru taw tp xtaw la kesahihan nye benar atau tak..yg tu korunk bley pikir sndiri la..klu aku slah sory la..jgn r marah..cme aku bgtaw awal2 je..aku bgtaw ape yg aku taw yg lain korunk siasat sndiri la..erm..tgk jap pic dibwh nie..dan baca mne yg dpt la..


ok..korunk msti xpham kan kod ape nie.haa..meh sini ceq nk perjelaskan..kod2 yg diatas ini adalah kod dri eropah(E) nombor2 plak adalah kod bahan yg digunakan..sepertimana yg aku taw la kod yg kritikal tu dtgnye dri babi.B.A.B.I>KHINZIR>PIG>PORK..
da paham kan..tp yg pastinye la E470,E471,E472 mmg dri sumber tersebut..contoh barang ada kod nie..sat no..


perhatikan kod yg ada


cube tgk..kt ramuan english xtulis no kod tp ramuan  thailand ada..apa pndapat korunk



haaa..klu nk taw 2 mkanan nie da la feveret aku..hampeh hampagas tol la ada plak diorg ltk babi dlm mknan nie..huh..sejak aku taw aku da x mkn da bnda2 nie..haih.nk taw cerita lebih lanjut klik sini..
itu je wt mse nie..

0 comments:

Post a Comment