SlideShow

0

~~foot detox sgt berkesan

as-salam.....
haa..nk tye ckit nie...korunk tdo tiap2 hari lena x..???badan ada sakit2 x???
nie nk bgtaw ckit..bnda nie da lme tp aku bru je cube..mmg memuaskan la..
tdo aku xtganggu..slalu aku akan tjaga  kne gigit nyamuk,panas or org call n msj..yp setelah aku gne bnda nie mmg btol2 hao liao...haha...bnda yg aku nk ckp nie sbnarnye utk membuang toksin dlm badan kte..serta bg kte tdo lena hilang rse sengal2 badan..nk taw bnda ape??mai sini ceq nk tunjuk ckit gamba nye..hehe..

 
haa..nmpak x...benda nie la yg wt aku tdo lena selena-lenanye tiada yg x lena selain ini yg mbuat kan aku lena..hahaha..benda nie sememangnye bkesan..nk pki bnda nie ada caranye bkn men pki je..
dlm pek nie ada 2 bungkus herba depan ada tulisan belakang kosong..
so klu nk tampal pastikan yg bertulis tu dilekatkan..dan yg herba tu mhadap ke kaki..klu cara salah means xjadi..so rugi la..haha...ok..

 haa..mcm nie la..ada paham..dan sekarang nk tgk x keberkesanannye..haha..berapa byk toksin aku yg benda nie kuarkan selama aku tdo..nk tgk..btol..jgn rasa geli atau ape pown..haha..bersiap sedia..ini dye...


ini la hasil nye toksin-toksin yg berjaya dikeluarkan..mmg berkesan la..
selepas bgun dri tdo je badan terasa ringan..pergh..sgt nikmat.selama nie btol2 byk toksin yg telah mgakibatkan aku xbley tdo bdn sakit2...haa..nie la dye bnda tu..hahaa..





sekarang dijual by pieces..
1 pieces-RM2
1 set(2 pieces)-RM4

P/S:DISARANKAN PAKAI 5 HARI DAN SELANG 3 HARI SEKALI DAN SETERUSNYA HINGGA 1 BULAN..

nk keterangan lanjut sila direct tros ke 017-3810442(zaid)

0 comments:

Post a Comment