SlideShow

0

.::my n!teS::.



huh..nk cter lg nie..bkn pasal hal negara,politik,keje atau ape2 pown..tajuk pown psl mlm aku an..erm..
fikiran aku agak kusut wt mse skrg nie so aku amk masa utk tenang kan fikiran dgn bersama kwn2..td aku bersama kawan2 menikmati shisha..pergh..layan..xnk ckp byk..jom kte lihat gamba2 ini bersama....skit je gamba dye..huhu
 
ini la dye..shisha yg kami nikmati nye..pergh mmg layan..dpt kurangkan stress..    
 
ini plak minuman kami..pergh mmg heaven gler la..air dlite apple rse cm twister apple tu..bak kate cheng sedap sial..haha..satu lg tu bkn beer eh..or wine ke..itu air grape..prince nme diberi..
haa..nmpk nie,,mmg halal diminum...hahah..

 
ini rakan2 ku..hehe..

 
dan ini plak aku..cm xknal plak an..bru pas abis keje sbenarnye..baju2 keje smua da sangkut kt 
ditmpt yg sepatutnye..hahha....ok la n cter tu je..kepala aku da pening sgt nie..nk  smbung wt blog smlm yg btajuk
~cinta bertepuk sebelah tgn~coming soon






         
 





0 comments:

Post a Comment