SlideShow

0

tiz about my life

huh..aku slalu mgeluh akan  kehidupan zaman skrg..
dari dulu aku x abis2 utk bercerita..
walaupun aku taw xda sapa yg sudi mdengarnye..
now i have my own blog n  disini la aku akn teruskn utk bercerita..yeah..
waktu ini aku masih lg berada dlm bilik mgadap laptop yg baru saje dibeli itu pown installment
nk beli cash mampu tp utk mhadapi hari2 yg mdatang tu sakit la..
sejak aku ada laptop sndiri nie kehidupan ku agak berubah sedikit..
klu  seblum nie aku sering saja duk kat ruang tamu mhadap tv..but now
aku duk dlm bilik mlayan facebook,dgr lagu mlayan perasaan didpn laptop..
sehinggakn aku x tdo..bkn kerana nk on9aku xtdo tp disebabkn mate nie skrg mmg susah nk tdo.
segala2 nye ada sebab tertentu knape aku xbley tdo..huhu..yg tu aku  cerita lain hari..ok..
for the first time i write in tiz blog i dont have story to tell..haha..

0 comments:

Post a Comment